از وقتی که شرکت نوکیا اعلام کرد که قصد دارد با کمپانی HMD همکاری کرده و گوشی های خود را مجددا تولید کند، حدود یک سال می گذرد. اکنون اولین گوشی ساخته شده با همکاری این دو شرکت با نام Nokia 6 معرفی شده و به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. در این مقاله سعی داریم نگاهی گذرا به امکانات این گوشی همراه داشته باشیم.
در این گوشی 5.5 اینچی که دارای رزولوشن فول اچ دی می باشد از سیستم عامل اندروید نوقا استفاده شده است.

 

” در نگاه اول گوشی نوکیا 6 زیبا و مقرون به صرفه به نظر می رسد. “

 

 

مشخصات ظاهری گوشی نوکیا 6

این گوشی دارای بدنه آلومینیومی بوده و از صفحه نمایش بزرگی استفاده می کند که زیبایی قابل قبولی را فراهم کرده است. ضمن اینکه شرکت HMD ادعا کرده است که صفحه نمایش این گوشی به وسیله یک شیشه محافظ قوی پوشش داده شده است. همچنین اسپیکر های قوی و آمپلی فایرهای دوگانه که چندین برابر بلندتر و با کیفیت تر از انواع مشابه بلندگو می باشد در این گوشی استفاده شده است.

 

 

 

 

 



مشخصات سخت افزاری گوشی نوکیا 6

در داخل این گوشی جدید ، پردازنده 64 بیتی قدرتمند اسنپدراگون 430 که از انواع قوی موجود در بازار است در کنار یک رم 4 گیگابایتی خودنمایی می کند. این ترکیب سخت افزاری نشان دهنده این است که نوکیا قصد دارد از ابتدا با گوشی های پرقدرت پا به عرصه تجارت بگذارد. ضمن اینکه حافظه داخلی این دستگاه 64 گیگابایت است که برای دوستداران شبکه های اجتماعی  و دوستداران موسیقی و فیلم کم نظیر است. همچنین این گوشی توانایی کار کردن با حافظه 128 گیگابایتی خارجی را نیز دارد.

گوشی نوکیا 6 دو سیم کارت بوده و از نسل چهارم شبکه های موبایل (4g) نیز پشتیبانی می کند.

 

” حافظه داخلی 64 گیگابایتی نوکیا 6 برای علاقمندان به فیلم و موسیقی کاملا کافی به نظر می رسد! “

 

مشخصات دوربین گوشی نوکیا 6

شرکت نوکیا همیشه اهمیت خاصی برای دوربین گوشی های هوشمند خود قائل بوده است که در گوشی نوکیا 6 نیز این موضوع کاملا بارز است. این گوشی از دو دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک در پشت و 8 مگاپیکسلی سلفی در جلو استفاده می کند که می تواند همه نیازهای کاربران را رفع کند. باید منتظر ماند و دید تست های تصویر برداری این گوشی چه امتیازی به دوربین آن می دهند.

 

به نظر می آید این گوشی با استقبال خوبی در بازار مواجه شود چرا که اولا نوکیا همیشه خاطره ساز ترین گوشی های دهه ی قبل را تولید می کرده است و این خاطره خوش امروز با تلفیق سیستم عامل اندروید نسخه 7 دوچندان شده است. باید ببینیم این گوشی که قرار است در ابتدای سال 2017 و با قیمت حدودی 245 دلار توسط کمگانی HMD عرضه شود آیا می تواند شروع مجددی برای نوکیا باشد یا خیر؟

 

 

 

 

 
 
منبع : معرفی مشخصات گوشی موبایل نوکیا 6 اندرویدی

هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت ,پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای ,سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟ , حالت روح تلگرام چیست؟  , رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام , علت قطع شدن وای فای مودم چیست ؟ , چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنیم؟ , فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل , راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل , رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز 7 , چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟ , دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی , آموزش هارد ریست و سافت ریست ویندوز فون ,نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر , راهنمای دانلود عکس از اینستاگرام , هیواتک به رفع مشکلات رایانه کمک می کند , جلوگیری از دانلود خودکار در تلگرام , راهنمای ثبت نام در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ,راهنمای ثبت نام اینترنتی جواز کسب , راهنمای تغییر شماره تلفن تلگرام , راهنمای عضویت در کتابخانه ملی , چگونه گروه تلگرام را مخفی کنیم , راست چین کردن در اکسل و راست به چپ کردن نمودار در اکسل , پیگیری وضعیت نظام وظیفه و ورود به سامانه سخا , رفع مشکل تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد , علائم خرابی پاور و تست سالم بودن پاور , فارسی کردن اعداد در ورد و اعداد فارسی در اکسل ,حذف پیام ارسالی در تلگرام و حذف استیکر در بروز رسانی تلگرام , آموزش ثبت رسمی کانال تلگرام در سایت ساماندهی وزارت ارشاد , نمایش اطلاعات گوشی اندروید و اطلاعات سخت افزار گوشی , پاک کردن آدرس های تایپ شده و حذف تاریخچه مرورگر فایرفاکس , اجرای برنامه های قدیمی در ویندوز 10 و 8 ,روش های جستجو در گوگل و نحوه صحیح سرچ , معرفی مشخصات گوشی موبایل نوکیا 6 اندرویدی ,نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو ها در اینستاگرام و پاک کردن هشتگ ها